Tulikäpälän blogi

Tulikäpälän blogi

Sivut

keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Juhannus

Juhannus oli ja meni. Aikalailla perinteisin menoin olin koirien kanssa vaunulla Pääkslahdessa.
Viime vuonna tosin tein poikkeuksen ja olinkin Tuorlassa kisaamassa, mutta nyt taas vaan oleilemassa.
Ja mikäs oli hengaillessa kun oli kelit niin sopivat.

Ne jotka ei vaunua omista saatikka ole koskaan sellaisen kanssa lomaillut, ei ymmärrä sen päälle yhtään mitään. Mulle se on lähes sama asia kuin muille kesämökki.
Suurin osa ihmettelee ylipäätään, että onko mulla tosiaan koiratkin siellä mukana, tai että eikö siellä ole kamalasti porukkaa vieri vieressä. No joo, en ota koiria mukaan vaan jätän ne aina kotiin keskenään viikonlopuksi. Jep jep! Totta helvetissä koirat on siellä mukana! :)
Ja siellähän ollaan vaunut vieri vieressä kuin sillit suolassa. Ja kun astut omasta vaunusta ulos, törmäät naapuriin. Jep jep!
Vaununsa voi "ankkuroida" myös vähän sivummalle muista, kuten minä.

Ei ole ihan vieressä ketään muita.


Mullahan on tuolla aina koirat vapaana. Kyllä, kaikki 4 on koko ajan vapaana vaikka periaatteessa ei saisi. Mutta mä nyt muutenkin olen vähän kapinallinen... :)
Sitäpaitsi lähin naapuri on suunnilleen tässä kohdassa mistä kuva on otettu ja siitä seuraava menee reippaasti pidemmälle.

No, sitten kuuluu ihmettelyjä, että mitä tuolla voi tehdä. Noh... Tarviiko aina tehdä jotain?
No jos tarvii, niin mitä kukakin tekee kesämökillä? Miettikääs nyt hiukan.

Vaunulla voi poimia vaikka mustikoita :)


Tai sitten voi seurata linnunpoikasten kehitystä :)

 

Voi katsella laineiden liplatusta...



Tai mennä uimaan


Voi myös "leikkiä" rannalla...


...Tai katsella kaloja :)


Jos jaksaa, niin voi vaikka kiipeillä kalliolla (kuten 16v. Nuusku)


Tai sitten voi katsella veneitä...


...Tai niitä pikkulintuja :)


Tai sitten vaan olla ja möllötellä :)


Että sellainen juhannus tänä vuonna :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti